Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lícování skici objektu s jeho snímkem
Kvasnička, Petr ; Richter, Miloslav (oponent) ; Janáková, Ilona (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je seznámení s problematikou detekování objektu s jeho náčrtkem, schématem, případně obrysem, který by měl reprezentovat porovnávaný objekt. Práce se zabývá tím, jak tuto problematiku vyřešit. Část diplomové práce obsahuje teoretické metody, které zvládají vyhodnocovat míru podobnosti mezi neznámým objektem s jeho méně přesným náčrtkem. Každá z těchto metod obsahuje vlastní úpravy z pohledu předzpracovaní obrazu. Práce se dále zabývá podrobněji některými metodami. Vybrané metody jsou realizované a testované na vytvořené databázi. V posledním kroku práce jsou tyto realizované metody vzájemně porovnány.
Měření aktuální rychlosti vozidla
Štencel, Jakub ; Petyovský, Petr (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
V teoretické části této práce jsou shrnuty metody pro analýzu pohybu v obraze. Podrobněji jsou rozebrány metody, které slouží pro detekci pohybu v obrazových sekvencích. Praktická část je zaměřena na nalezení významných bodů v obraze (zaměřovacích terčíků na karoserii vozidla), díky kterým je následně vypočítána rychlost vozidla.
Softwarová podpora plánování projektů
Forman, Vladislav ; Špaček, Jaroslav (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je softwarová podpora plánování projektů. V části teoretické je vysvětlen princip procesů projektového řízení. Výstupem praktické části je zpracování vlastního návrhu softwarového řízení stavebního projektu na konkrétní zakázce, kde je popsána konkrétní zakázka a postup zpracování pomocí navrženého softwarového programu.
Modelovací plugin pro Blender
Černák, Michal ; Chudý, Peter (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá automatizovaným generováním modelů stromů v prostředí open-source 3D modelovacího a animačního nástroje Blender. Program byl vytvořen v rozhraní pro programování aplikací Blenderu v jazyce Python. Práce rozebírá nejběžnější techniky generování rostlin a stromů a postup, který byl použit v programu.
Objekty mého nezájmu
Martiníková, Zuzana ; Brožka, Petr (oponent) ; Lahoda, Tomáš (vedoucí práce)
Série obrazů pod názvem Objekty mého nezájmu navazuje tématicky na mou dosavadní tvorbu. Předměty na mých obrazech nejsou objekty „mého zájmu“, nezkoumám jejich funkci, jejich podstatu ani žádný jiný vedlejší přesah. Jedná se o abstrahované malby v nichž samotný předmět (lehce indiferentního tvaru) by měl vyvolat různorodé asociace založené na podobnosti tvaru.
Vizualizace procesů
Sobotka, Lubomír ; Máša, Vítězslav (oponent) ; Chlápek, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvořit ucelený souhrn základních principů automatického řízení v procesním průmyslu a popsat vybrané vizualizační programy používané v procesním průmyslu a energetice. Práce popisuje základy problematiky autamatického řízení procesů a zabývá se teorií tvorby vizualizačních obrazovek a programy označované zkratkou jako SCADA/HMI.
Softwarová podpora plánování projektů
Forman, Vladislav ; Špaček, Jaroslav (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je softwarová podpora plánování projektů. V části teoretické je vysvětlen princip procesů projektového řízení. Výstupem praktické části je zpracování vlastního návrhu softwarového řízení stavebního projektu na konkrétní zakázce, kde je popsána konkrétní zakázka a postup zpracování pomocí navrženého softwarového programu.
Coding of stable and moving objects in the brain
Lobellová, Veronika ; Stuchlík, Aleš (vedoucí práce) ; Telenský, Petr (oponent)
Priestorová navigácia je nevyhnutná pre prežitie vo svete. Zvieratá musia neustále aktualizovať svoju polohu a polohu iných živých či neživých organizmov. Navigácia je závislá na hipokampe a na hipokampálnych bunkách miesta. Predpokladá sa, že poloha objektu v priestore je v mozgu kódovaná ako bod na kognitívnej mape, ktorá je tvorená bunkami miesta. Bunky miesta zmenia svoje pole aktivity, proces známi ako premapovanie, keď je do prostredia umiestnený nový objekt. Stále však nie je známe, ako presne je na kognitívnej mape kódovaná poloha pohyblivých objektov ako napr. predátor alebo iné zviera. Táto práca zhŕňa výsledky vybraných štúdií zameraných na úlohu hipokampu a buniek miesta v priestorovom kódovaní stabilných a pohyblivých objektov.
Lícování skici objektu s jeho snímkem
Kvasnička, Petr ; Richter, Miloslav (oponent) ; Janáková, Ilona (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je seznámení s problematikou detekování objektu s jeho náčrtkem, schématem, případně obrysem, který by měl reprezentovat porovnávaný objekt. Práce se zabývá tím, jak tuto problematiku vyřešit. Část diplomové práce obsahuje teoretické metody, které zvládají vyhodnocovat míru podobnosti mezi neznámým objektem s jeho méně přesným náčrtkem. Každá z těchto metod obsahuje vlastní úpravy z pohledu předzpracovaní obrazu. Práce se dále zabývá podrobněji některými metodami. Vybrané metody jsou realizované a testované na vytvořené databázi. V posledním kroku práce jsou tyto realizované metody vzájemně porovnány.
Zhodnocení zrealizovaných revitalizačních akcí v okrese Rychnov nad Kněžnou
Suchodol, Jiří
Tato bakalářské práce se zabývá revitalizacemi vodních toků, charakteristikou a zhodnocením vybraných třech potoků. Nejprve je v rámci literární rešerše řešena problematika revitalizací. Následně jsou zde charakterizovány tři potoky, na kterých proběhla v minulosti revitalizace a dále je zhodnocen současný stav těchto revitalizací. Cílem je vyhodnotit jejich stav, a zda mají, tyto revitalizace smysl nebo ne. Zrevitalizované potoky se nacházejí v CHKO Orlické hory a jsou přítoky Divoké Orlice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.